Masih buntu untuk membuat kek coklat yang sedap?

"Ketahui Bagaimana Untuk Menghasilkan Kek Coklat Yang Sedap Untuk Tetamu, Keluarga Ataupun Untuk Perniagaan Dari Rumah Walaupun Tiada Pengalaman Membuat Kek Sebelum Ini"

Ramai yang mengemari kek coklat. Namun, tidak ramai yang mampu membuat kek coklat yang benar benar sedap untuk dihidangkan kepada tetamu dan keluarga anda.

Kini Anda Boleh Membuat Kek Coklat Anda Sendiri dan Menerima Pujian Melambung Daripada Tetamu Anda!

Dari: Puan Shida
Tarikh:
RE: Membuat Kek Coklat Yang Sedap

Nama saya Nor Hasidah @ Nur Syahidah. Saya merupakan seorang surirumah yang menjalan perniagaan bakeri dari rumah. Sebelum menghasilkan CD Kek Coklat ini, syarikat saya iaitu Future Business Network (FBN) telahpun membuat beberapa seperti CD Coklat Buatan Tangan dan CD Perniagaan Cupcake sebelum ini. Kini terdapat 8 jenis CD berkenaan bakeri berada dipasaran keluaran syarikat kami.

Masukkan Nama dan Emel Anda dibawah untuk menerima Panduan dan Tips Membuat Kek Dari Kami.

First Name:
Email address:

 

CD Kek Coklat ini merupakan CD Ketiga Keluaran Syarikat Kami. Kek Coklat merupakan produk terlaris syarikat kami sebelum ini. Malah ia terus menerima tempahan demi tempahan daripada pelanggan yang sedia ada.

Sebabnya?

Ia cukup mudah. Ia sedap!Kek yang sedap pasti akan digemari oleh ramai orang yang mengemari keenakan kek coklat. Kini saya ingin berkongsikan bagaimanakah untuk anda membuat kek coklat anda sendiri.

Anda tidak lagi perlu membeli kek coklat lagi. Sudah sampai masanya untuk anda membuat kek anda sendiri. Walaupun anda tidak pernah membuat kek sebelum ini.

Anda boleh membuatnya Walaupun Tanpa Pengalaman!

Di dalam CD Sensasi Kek Coklat ini, anda akan ditunjukkan langkah demi langkah untuk membuat kek coklat. Anda boleh menghasilkan kek coklat yang sedap walaupun ianya kali pertama anda mencuba.

Dalam CD Sensasi Kek Coklat ini, saya turut dibantu oleh anak sulung saya yang berusia 3 tahun.

Dengan CD ini juga anda boleh melakukan aktiviti membuat kek bersama keluarga. Anak saya sendiri kini cukup meminati bidang masakan kerana sering membantu saya di bengkel bakeri saya.

Aktiviti Membuat Kek Bersama Keluarga

Melentur buluh biarlah dari rebungnya. Itulah pepatah melayu yang cukup popular dalam mendidik anak anak sejak kecil. Aktiviti ini juga secara tidak langsung boleh menjana kreativiti anak anak kita.

Anda pun boleh bersama melakukannya.

Kek coklat akan sentiasa dicari oleh penggemar. Malah ada yang sanggup membelanjakan ratusan ringgit hanya untuk menikmati kek coklat yang sedap. Kenapa tidak membuatnya sendiri? Ia lebih tidak memerlukan masa yang banyak jika anda benar benar ingin membuatnya.

Memperkenalkan

CD Sensasi Kek Coklat

Dalam CD ini, kami akan menunjukkan cara cara pembuatan kek coklat secara langkah demi langkah. Malah kami juga menunjukkan beberapa kaedah yang boleh digunakan bagi mereka yang kekurangan kemudahan di rumah.

Anda tidak perlu untuk menghadiri kursus yang mahal untuk belajar membuat kek coklat yang sedap. Ia sebenarnya tidaklah sesukar apa yang anda fikirkan.

Lihatlah apa yang bakal anda pelajari daripada CD ini.

Video #1 Kek Coklat "Jangan Tinggal Daku"

Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat kek coklat untuk mereka yang tidak boleh memakan telur atau "vegetarian".

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat kek coklat tanpa telur.

Tips untuk membuat kek ini.

Sesetengah tetamu anda mungkin ada yang tidak boleh makan makanan bertelur.Jadi anda boleh mengunakan resepi ini untuk membuat kek untuk mereka. Jadi tiada yang akan tertinggal untuk menikmati keenakkan kek coklat anda.

 

>>Dapatkan Sekarang

Video #2 Kek Coklat "Simpulan Kasih"

Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat kek coklat yang mengunakan minyak jagung atau minyak masak.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat krim icing.

Tips untuk membuat kek ini.

Ia adalah antara cara membuat kek yang mudah untuk anda buat.

 

Dapatkan Sekarang

Video #3 Kek Coklat "Sejuta Impian"

Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat kek coklat tanpa mengunakan mixer. Hanya mengacau sahaja adunan.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat kek coklat ini.

Tips untuk membuat kek coklat.

Sesetengah orang tidak mempunyai mixer dirumah. Jadi ini adalah resepi untuk anda cuba kerana ia tidak memerlukan mixer. Anda hanya perlu mengacau adunan sehingga sebati.

 

Dapatkan Sekarang

Video #4 Kek Coklat "Cinta Abadi"

Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat kek coklat tanpa mengunakan mixer. Namun, blender digunakan untuk memutarkan adunan. :)

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat kek coklat ini.

Tips untuk membuat kek coklat mengunakan blender.

Ini adalah satu lagi alternatif bagi mereka yang tidak mempunyai mixer dirumah. Blender pun boleh digunakan untuk memutarkan adunan.

 

Dapatkan Sekarang

Video #5 Kek Coklat "Kasih Bertaut Kembali"

Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat kek coklat dengan membahagikan adunan kepada 2 bahagian.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat kek coklat ini.

Tips untuk membuat kek ini.

Ia adalah untuk mempelbagaikan teknik membuat kek coklat untuk anda cuba.

 

Dapatkan Sekarang

Video #6 Brownies "Antara 2 Cinta"

Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat brownie yang dilapisi dengan cheese.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat kek coklat ini.

Tips untuk membuat kek.

Bagi pengemar cheese, inilah resepi yang boleh anda cuba. Brownies coklat dengan lapisan cream cheese ditengahnya. Fuh..Memang sedap!

Dapatkan Sekarang

Video #7 Kek Coklat Lapis Puding Babylon

Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat gabungan kek coklat dan puding.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat kek coklat lapis puding.

Tips untuk membuat krim icing.

Kek ini adalah kegemaran suami saya. Beliau boleh habiskan sebiji kek seorang diri sahaja.

 

Dapatkan Sekarang

Video #8 Kek Coklat Cinta 3 Segi

Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat kek coklat yang digabungkan dengan buah pisang.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat kek coklat.

Tips untuk membuat kek.

Ia gabungan kek coklat dan kek pisang. Bagi pengemar kek coklat, boleh cuba gabungan ini.

 

Dapatkan Sekarang

Video #9 Kek Coklat Sedap

Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat kek coklat sedap yang digunakan untuk perniagaan saya. Saya gunakan resepi ini untuk membuat kek untuk pelanggan saya.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat kek coklat sedap.

Tips untuk membuat kek coklat sedap.

Bagi pelanggan Cd BuatCoklat.com dan BuatCupcake.com, resepi ini telah diberikan secara percuma. Dalam CD ini, saya menunjukkan pembuatan kek ini secara video.

 

Dapatkan Sekarang

Video #10 Membuat Ganache

Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat ganache (topping coklat). Ia adalah penambah rasa keenakan kek coklat.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat ganache yang digunakan dalam perniagaan saya.

Tips untuk membuat ganache.

Ganache adalah penyebab pengemar coklat mengilai kek coklat yang anda hasilkan. Dengan rasa kek yang sedap, ditambah dengan rasa coklat cair yang berkrim. Sesiapa sahaja pasti akan terpikat dengan kek coklat anda.

 

Tempah Sekarang!

Video #11 Membuat Dekorasi Kek Coklat Ringkas

Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat dekorasi kek coklat yang ringkas.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat dekorasi ringkas kek coklat.

Saya menunjukkan dekorasi ringkas kek coklat yang boleh anda hidangkan kepada tetamu anda.

 

Resepi Kek Coklat dan Ganache

Dalam ebook ini saya kongsikan resepi kek coklat dan ganache yang boleh anda gunakan untuk membuat kek anda kelak. Terdapat beberapa resepi diberikan dan mempunyai fungsi yang tersendiri.

Anda anda boleh gunakan resepi-resepi ini selain yang ditunjukkan di dalam video.

Setiap satu resepi berkenaan mempunyai kelebihan yang tersendiri.

Anda boleh print ebook ini untuk dijadikan rujukan anda dalam pembuatan kek coklat anda.

p/s: Ia adalah ebook, bukan buku bercetak.

Dapatkan Sekarang!

Mengapa Anda Perlu Mendapatkan Panduan Ini?

Anda tidak perlu untuk ke kelas untuk belajar membuat kek coklat. Ia menjimat kos anda!

Ia ditunjukkan dalam bentuk video. Anda boleh memasangnya di komputer dan menontonnya berulang kali jika anda mahu.

Anda boleh kagumkan tetamu anda dengan kek coklat anda.

Anda boleh bertanya jika berlaku sebarang masalah. Ini tidak akan diperolehi jika anda menyertai kursus.

Ia adalah sesuatu yang mengujakan apabila kek coklat yang anda hasilkan habis dimakan oleh tetamu anda. Dan anda juga boleh menjualnya kepada mereka jika mereka ingin menempahnya.

Jadi, ini secara tidak langsung boleh menambah pendapatan anda secara part time.

Dengan CD ini, anda akan didedahkan dengan dunia pembuatan kek coklat yang anda tidak ketahui sebelum ini.

Oklah Puan Shida... saya sudah yakin sekarang jadi berapa yang harus saya laburkan untuk miliki pakej CD ini...???

Pakej CD ini turut mengandungi rahsia perniagaan kami. Jadi kami boleh mengenakan harga yang setinggi mungkin. Tiada orang yang berani mendedahkan resepi perniagaan mereka kepada orang ramai. Jadi kami ingin menetapkannya pada harga:

RM200

Ya. Ada orang sanggup membayar sebanyak itu untuk resepi kami. Malah ia juga melibatkan konsultasi yang tidak terhingga nilainya.Namun, kami tidak ingin membebankan anda.

RM150

Saya mungkin mengenakan caj sebanyak itu pada masa akan datang. Namun, saya masih tidak sampai hati untuk mengenakan harga ini. Jadi saya mengambil keputusan untuk meletakkan harga...

*RM90 RM100 Sahaja

*Tawaran diskaun telah tamat.Sila dapatkan segera sebelum harga ini dinaikkan lagi!

Ini adalah harga pengenalan sahaja. Tawaran ini saya sanggup tawarkan kepada hanya untuk

*500

300

* 10 orang sahaja pada hari ini, Dapatkan Sekarang!

Berdasarkan pengalaman kami,kuota ini akan habis dalam beberapa minggu. Selepas itu,saya tidak akan teragak agak untuk menaikkan harga CD ini. Bertindak segera jika ingin mendapatkanya pada harga ini.

Klik Untuk Dapatkan CD Ini

Jika masih belum bersedia untuk membeli, anda boleh masukkan nama dan emel anda pada borang dibawah. Kami akan berikan tips dan tawaran daripada pihak kami.

Penghantaran CD

Bayaran pos adalah PERCUMA. Jadi kos penghantaran bagi CD ini akan ditanggung oleh pihak kami. Harga ini sama untuk mereka daripada Brunei dan Singapura.

Dengan CD ini, anda boleh belajar walaupun tidak menghadiri sebarang kursus.Malah ia menjimatkan wang anda kerana kebiasaannya kursus pembuatan kek berharga sekurang kurangnya RM200++ bagi setiap sesi.

Dengan hanya RM90, anda boleh belajar perkara yang sama yang anda akan pelajari menerusi kursus bakeri atau pembuatan kek. Ia menjimatkan duit anda.

Betul ke boleh belajar dari CD je. Boleh buktikan?

Ini adalah testimoni sebenar daripada pelanggan yang kami perolehi setakat ini. Ia adalah testimoni sebenar,bukan dibuat buat untuk menarik minat anda.

Salam,

Untuk makluman puan, saya dah buat kek coklat lembab beberapa kali & alhamdulillah ia menjadi. Kemudian saya juga dah buat puding babylon & mmg sedap.

Lepas ni saya nak try yang lain2 lagi terutama yg antara 2 cinta coz ade cheese insyaallah.....

Tapi saya nak tahu untuk dekorasi kek yg no. 2 bunga ros tu cantik sgt. so saya nak tau bunga tu dibuat dr coklat juga ke ataupun lain2 (sy langsung xtau pasal deco ni sehinggalah puan ajar dalam e-book tu).


Sekarang sy berminat sangat dengan dekorasi tu. pastu sy tengok ade kon kecik untuk bawah bunga tu ape namenye ye? mane tau sy nk try cari kt bakeri nnti.

Kek coklat yang saya buat dah ade cikgu kepada anak saya berminat nak beli tapi saya tak tahu nak letak harga. so kalau saya letak ganache sahaja tanpa deco rasenye berapa harga yang saya boleh caj puan?

Selain kek coklat saya juga beli cd utk buat coklat dr puan & hasilnya juga cukup lumayan setakat ni memang banyak tempahan yg saya terima.

Oleh itu terima kasih banyak puan kerana berkongsi ilmu buat coklat & kek coklat tu.

Bersama2 ni sy attachkan gambar2 hasil pembelajaran sy dr puan & terima kasih sekali lagi.

MARTINAH BINTI TARRIDIE
Kuching,Sawarak

Emelkan testimoni anda ke support@buatcoklat.com agar dapat masukkan hasil tangan anda di laman web ini.

Ini adalah sebahagian daripada testimoni yang kami terima. Testimoni ini akan bertambah dari masa ke semasa.Mereka ini telah bertindak untuk membuat kek. Malah ada diantara mereka sudah menerima tempahan daripada rakan-rakan.

Bermula dengan hobi membuat kek. Kini mereka bergelar usahawan dan dapat membantu meningkatkan pendapatan keluarga.

Anda bila lagi?

Jangan berikan alasan untuk tidak mencuba. Sudah sampai masanya untuk anda kagumkan rakan-rakan anda dengan kek coklat anda yang hebat!

 

Anda juga layak untuk menerima diskaun istimewa untuk produk-produk yang bakal kami hasilkan pada masa akan datang. Dan menerima kemaskini tentang produk kami secara PERCUMA sepanjang hidup.

Dengan hanya pelaburan RM100.00 anda mendapat kemaskini sepanjang hidup. Kami sememangnya memberikan kemaskini tentang produk kami dari masa ke semasa.

Kini semuanya terpulang kepada anda...

Saya telah tunjukkan jalan untuk anda membuka peluang anda untuk berbisnes. Jika tidak ingin berbisnes, kagumkan tetamu anda dengan kehebatan kek coklat yang anda hasilkan sendiri.

Kami sudah kongsikan segalanya di dalam pakej CD Kek Coklat Sensasi ini. Sekarang sudah tiba masanya untuk anda membuat keputusan.

 

Yang benar,

Puan Shida

Hp: 0123596909

p/s: Tawaran ini sangat terhad. Malah sebelum dilancarkan lagi, ia sudah menerima tempahan daripada pelanggan-pelanggan saya sebelum ini. Kuota ini pasti akan dipenuhi dengan cepat. Klik Sini Untuk Dapatkanyan CD Kek Coklat Sekarang!

P/p/s:Sebelum saya menaikkan nilai pelaburan atau sebelum saya menarik balik bonus-bonus percuma tersebut saya gesa anda untuk segera memilikinya sebelum terlambat

p/p/p/s – Semuanya terpulang kepada anda sekarang. Anda mampu capai kejayaan dengan pantas tetapi anda kena bertindak pantas untuk segera mempelajarinya. Oleh bertindak sekarang dengan memiliki pakej video ini.

Klik di sini Untuk Tempahan CD Kek Coklat Sedap

Anda juga boleh tag gambar kek coklat yang anda hasilkan di Facebook saya untuk kami masukkan ke laman web jualan CD Sensasi Kek Coklat ini.

https://www.facebook.com/belajarbakeri

https://www.facebook.com/buatkek

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kerana menyokong produk keluaran kami.

Yang Benar

-Puan Shida

Hp: 012 3596909 / 019 5421950

 

Utama| Earning Disclaimer| Privacy Policy| Affiliate | Pertanyaan | Soalan Lazim

KekCoklat.com Salah Satu Produk:


Future Business Network [IP-0323913-P]
Lot 2399, Kg.Ketior Dalam,
33000 Kuala Kangsar, Perak
HP: 012 3596909/ 0195421950 (shida), 012 9565256(sham)


Masa: (8.00am-5.00pm, Isnin- Jumaat)
SMS sahaja selepas waktu ini.